SOCIS

Ajuda’ns a fer les millors curses

Advertiment legal: en virtut de l’establert en la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les dades personals que pugui facilitar-nos per aquest mitjà s’incorporaran a un fitxer titularitat de CLUB ESPORTIU GOS ARTIC amb la finalitat de gestionar la relació que ens vincula. Podrà revocar el seu consentiment al tractament de les dades, així com exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició dirigint-se per escrit a CLUB ESPORTIU GOS ARTIC a l’adreça del seu domicili social C/ Llançà 56 Baixos, 08015 Barcelona o a l’adreça de correu electrònic secretaria@clubgosartic.cat. Aquest missatge i els fitxers annexos que pugui contenir són confidencials, poden contenir informació sotmesa a secret professional i es dirigeix exclusivament al seu destinatari. Si ha rebut aquest missatge per error o té coneixement del mateix per qualsevol motiu, li preguem que ens ho comuniqui immediatament per aquest mateix mitjà i s’abstingui d’utilitzar-ho, reproduir-ho, alterar-ho, arxivar-ho o comunicar-ho a tercers. L’emissor no es responsabilitza de possibles perjudicis derivats de la captura, incorporacions de virus o qualssevol altres manipulacions efectuades per tercers.

Col·laborem amb

Tècnics