Avís Legal

Propietat intel·lectual i llicència de enllaços:

Els continguts del lloc web www.clubgosartic.cat, tant text, imatges, disseny gràfic, format escriptura, logos,etc. són titularitat exclusiva de CLUB ESPORTIU GOS ARTIC i estan emparats per la normativa reguladora de la Propietat Intel·lectual, quedant per tant prohibida la reproducció, modificació,distribució o manipulació del mateixos.

Tot enllaç de tercers a aquest web ho serà a la seva pàgina principal o d’entrada.

Els usuaris i, en general, aquelles persones que es proposin establir un enllaç entre la seva pàgina web i aquest lloc web hauran de complir les condicions anteriorment indicades. Qualsevol altre pretensió d’enllaç diferent de l’estipulada a la present clàusula requerirà la prèvia acceptació per escrit de CLUB ESPORTIU GOS ARTIC.

La pàgina web que efectuï l’enllaç, no contindrà informacions o continguts il·lícits, contraris a la moral, a les bones costums acceptades i a l’ordre públic, així com tampoc no contindrà continguts o serveis.

Identificació de l’empresa:

Nom: CLUB ESPORTIU GOS ARTIC

Adreça: C/ Diputació, 212 local 08011 Barcelona

E-mail: secretaria@clubgosartic.cat

C.I.F. G-66285347

Protecció de dades de caràcter personal: En compliment del que es disposa en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les dades personals que vostè ens faciliti seran incorporades a un fitxer del que és responsable CLUB ESPORTIU GOS ARTIC que està registrat en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, amb la finalitat de dur a terme la gestió comptable, fiscal i administrativa derivada de la relació i, eventualment, enviar-li informació comercial i publicitària sobre les nostres activitats que considerem que pugui resultar-li d’interès. Així mateix, ens autoritza a comunicar les seves dades personals a tercers que siguin subcontractats per al desenvolupament de funcions relacionades amb l’activitat de l’associació.

Li concedim un termini de trenta (30) dies per manifestar la seva negativa al tractament i cessió de les seves dades, advertint-li que de no pronunciar-se s’entendrà que presta consentiment.

Vostè podrà revocar a qualsevol moment el seu consentiment i exercitar els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seves dades enviant una sol·licitud per escrit a CLUB ESPORTIU GOS ARTIC, a l’adreça C/ Diputació, 212 local, 08011 Barcelona o a l’adreça de correu electrònic secretaria@clubgosartic.cat.

[logo-carousel id=patrocinadores]

[logo-carousel id=tecnicos]