Gran èxit de difusió mediàtica de la primera edició de la Copa Gos Àrtic

 

projecció mediàtica

Un cop tancada la primera edició de la Copa Gos Àrtic, un primer estudi avala l’èxit de projecció mediàtica que ha aconseguit la competició en la seva primera temporada de vida.

L’estudi mostra com s’han assolit un total de 38.193.201 impactes mediàtics en diferents canals comunicatius, com premsa, ràdio, TV i canals digitals.

Les 5 curses d’aquesta primera temporada han aconseguit més de 4 milions d’impactes en els diferents articles apareguts en la premsa escrita en paper, amb articles en mitjans de referència com El Periódico de Catalunya, el diari Ara, el Mundo Deportivo, L’Esportiu de Catalunya o l’Sport, així com en altres rotatius d’àmbit local com La Mañana, el Diari de Tarragona o el Periódic d’Andorra.

Pel que fa a aparicions en TV -amb prop de 7 milions d’impactes mediàtics- destacar que de la Copa n’han parlat mitjans d’abast estatal com La1 de TVE, al programa “Aquí la tierra”, per exemple, o a Antena3 TV, a l’espai “Tu tiempo”. També han dedicat temps a parlar de la Copa Gos Àrtic a TV3, amb diferents aparicions als TN i programes com “Espai Terra”, i a programes temàtics que es distribueixen per televisions locals i autonòmiques com “Central de neu” o “Montañas de Nieve”.

Diferents emissores de ràdio, com RNE o Ràdio Marca, també han dedicat temps a parlar de la Copa Gos Àrtic, mentre que els mitjans digitals han dedicat desenes de pàgines a fer el seguiment de la Copa, tant en pàgines especialitzades en el món de la competició o els gossos, com en premsa digital de tot l’estat.