La Copa d’Espanya de Múixing aterra a La Pobla de Cérvoles

Aquest cap de setmana es disputa a la Pobla de Cérvoles, a Les Garrigues (Lleida), la quarta prova puntuable per a la Copa d’Espanya de Múixing i Canicròs, organitzada pels clubs Gos Àrtic i Gos Esport, en col·laboració amb la RFEDI i la FCEH.

La competició, que té com a punt de trobada el Celler Mas Blanch i Jové, s’ha previst a dues mànigues. La primera es disputarà dissabte i la sortida del primer participant serà a les 16h. Diumenge, segona màniga, a partir de les 9h. El lliurament de premis es farà diumenge a les 16:30h.

S’han previst dos circuits. Un de 2,1km que haurà de completar l’únic participant en categoria infantil, i un de 7,25km per a la resta de participants.

87 participants de 8 federacions

Aquesta és la penúltima cita del calendari de la Copa d’Espanya de Múixing i Canicròs, i ja pot servir per definir els favorits a anotar-se el campionat. S’hi han inscrit 87 participants, representants de 8 federacions. Les delegacions més nombroses seran la catalana (amb 39 inscrits), la madrilenya (amb 14) i la gallega (amb 12). Completen la llista atletes de les federacions basca (7), aragonesa (5), castellano-lleonesa (4), navarresa (4) i càntabra (1).

Pel que fa les disciplines, hi ha 31 inscrits en les diferents categories de canicròs amb 1 gos, 32 en bikejoring amb 1 gos, 17 en la categoria de patí amb 2 gossos, i 7 en la de kart amb 4 gossos.

Podeu seguir tota la informació relativa a la cursa a www.clubgosartic.cat