Nou èxit de repercussió mediàtica de la II Copa Gos Àrtic
El passat 19 de març es va tancar la segona edició de la Copa Gos Àrtic amb un increment notable de participació, superior al 40%, i també de repercussió mediàtica.
Durant la temporada esportiva, els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la nostra competició i activitat fins a assolir la xifra de 40.866.700 impactes mediàtics, després de registrar 600 aparicions en TV, ràdio, premsa, digital i internet i revistes. Un resultat que millora els obtinguts en la primera temporada i que consoliden la bona acollida d’aquesta competició que té com a objectiu promocionar l’esport amb gossos.
A més, el mapa de repercussió mediàtica mostra com n’han parlat mitjans de pràcticament tot l’estat espanyol, així com del Principat d’Andorra.
Aquest èxit esperona els responsables del C.E. Gos Àrtic a plantejar-se nous reptes esportius i socials de cara a la temporada 2016-2017, un projecte amb grans novetats que es donarà a conèixer en les pròximes setmanes.