L’última prova de la Copa Gos Àrtic, a La Pobla de Cérvoles

portada facebook_pobla-01

El dissabte 28 de març es disputarà a La Pobla de Cérvoles (Les Garrigues) l’última prova de la Copa Gos Àrtic, puntuable per a la Lliga Catalana de Múixing i Canicròs.

Serà una jornada especial, que començarà de bon matí amb el control veterinari, i que inclourà propostes interessants, com una exhibició de la unitat canina de l’equip de rescat de Creu Roja Catalunya, una visita al Celler Mas Blanch i Jové o el sopar de final de festa, amb el lliurament de premis de la Copa.

El programa de la jornada serà el següent:

11:30h-13:00h i 14:30h-16:15h – Control veterinari i entrega de dorsals (si algú té necessitat d’arribar una mica més tard per qüestions laborals, aviseu a info@clubgosartic.cat).

16:30h – Musher meeting. Al Celler Mas Blanch i Jové. Aprofitarem per fer una petita visita guiada pel Celler.

17:00h – Exhibició de la unitat canina de rescat de l’ERIE De Creu Roja Catalunya. A l’amfiteatre “EL NO-RES DE TOT” del Celler Mas Blanch i Jové

19:00h – Cursa. Amb sortida des del Celler i arribada a la Plaça Major de La Pobla de Cérvoles

21:30h – Sopar final de festa i entrega de premis (de la carrera i de la Copa Gos Àrtic). Al Teatre de La Pobla de Cérvoles.

Inscripcions

Recordeu que les inscripcions es tanquen el 17 de març i que per aquesta cursa està permès tramitar llicències de dia per als esportistes no federats. El preu de la inscripció és de 15€ i permet disputar dues categories. A més, inclou el sopar del participant.

Sopar acompanyants

Estarem molt contents que participeu de la festa final de temporada amb els vostres familiars i amics. Podeu reservar tiquets addicionals per al sopar a un preu de 5€. CAL FER RESERVA PRÈVIA (data límit 22 de març) a: info@clubgosartic.cat

Més informació:

Podeu consultar el reglament de la prova i el circuit a: https://clubgosartic.cat/reglamento/