Aquest cap de setmana arrenca la Copa Gos Àrtic

cartell_gosartic

Aquest cap de setmana es disputa a Sant Joan de l’Erm la primera prova puntuable per a la Copa Gos Àrtic, una iniciativa impulsada des del C.E. Gos Àrtic per promocionar l’esport amb gossos. Durant la temporada 2014-2015 farem una competició mixta de neu i terra, que comptarà amb 5 proves i que estarà oberta a les diferents disciplines del múixing, com el canicross, esport que cada dia compta amb més seguidors.

Qui som?

Gos Àrtic és un club esportiu impulsat per un grup de persones vinculades des de fa anys a Pirena. Volem mantenir viu l’esperit de la ruta blanca dels Pirineus i, per això, la nostra intenció és fer curses que apleguin tots aquells valors que tradicionalment es relacionen amb l’esport, la muntanya i els animals: esforç, companyerisme, amor pels animals, respecte pel medi ambient, passió per la natura, reptes personals i col·lectius, etc.

El calendari

La prova inaugural, el Campionat de Catalunya de Múixing Terra, es disputa aquest cap de setmana a Sant Joan de l’Erm. Dues mànigues (la de dissabte nocturna i la de diumenge matinal) que posaran a prova l’estat de forma dels participants en aquest inici de temporada. S’ha dissenyat un circuit de poc més de 4km, molt exigent física i tècnicament, pel fet que es disputa en alta muntanya

Les pròximes proves de la Copa tindran com a escenari punts de referència del món de la neu i la muntanya com Port Ainé, Vallgorguina, el Pla de Beret o la Pobla de Cérvoles. Trobareu puntualment totes les novetats relatives a la Copa Gos Àrtic al web www.clubgosartic.cat, així com a les principals xarxes socials.

Els suports

En aquesta nova etapa, el club Gos Àrtic té la sort de comptar amb l’acompanyament d’uns partners que aposten pels mateixos valors que defensa el club. Així, Advance, la gamma de nutrició avançada per a gossos i gats d’Affinity Petcare ens acompanyarà en aquest nou camí, com sempre ha fet, donant suport als gossos esportistes i d’alt rendiment. També comptem amb el suport de l’empresa catalana Gravity Scooters, referent mundial en la fabricació de patins de muntanya, i d’Ara Lleida, que continua apostant per aquells esdeveniments, com la nostra Copa, que ajuden a promocionar els grans atractius turístics de les terres de Lleida. També comptem amb el suport tècnic de companyies com Toperal o Midland.

Finalitat solidària

En el marc de la nostra aposta per l’esport amb valors, el C.E. Gos Àrtic ha decidit donar un 10% dels ingressos que obtingui per les inscripcions a les seves curses a Creu Roja Catalunya, en concret a la unitat canina de l’ERIE, el seu Equip de Resposta Immediata en Emergències. Properament es farà la signatura del conveni, que també convertirà el Club en una plataforma per difondre les campanyes solidàries que impulsa Creu Roja Catalunya.

NP 01 presentació Copa