Trobada, comiat de temporada

El Club Gos Àrtic va celebrar ahir diumenge a Sant Maurici – La Quart una trobada dinar de final de temporada amb l’assistència del part dels membres de la junta i força sòcies i socis. El president, Cinto Morist va assenyalar que “tot i les condicions climatològiques adverses i la Covid-19 hem pogut organitzar amb èxit part del calendari previst”, afegint que “ja estem treballant en les curses d’aquesta tardor i de l’hivern”. Jaume Martínez, responsable veterinari de Gos Àrtic va dir que “hem de continuar l’esperit de les curses amb gossos, anteposant l’estima en els animals i a la natura, i aprofitant l’àmplia experiència de més de vint anys que molts tenim en aquesta activitat”. Martínez també va remarcar que “com a club hem de pensar també a organitzar una cursa internacional a mig termini”.